Урок: Контрольна робота № 1 (укр. літ., 6 клас)

08 листопада, 2016 0

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;

  • розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;

  • виховна: виховувати відповідальність, старанність.

Тип уроку: контроль набутих умінь і навичок.

Обладнання: завдання для контрольної роботи.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети заняття

ІІІ. Інструктаж учителя щодо контрольної роботи

IV. Виконання завдань І варіант

Початковий рівень

1. Укажіть, які пісні належать до літнього циклу:

А Колядки;

Б

веснянки;

В русальні;

Г щедрівки.

2. Укажіть, який із наведених творів НЕ є піснею літературного походження:

А «Ще не вмерла України…»;

Б «Ой у лузі червона калина похилилася»;

В «Молитва»;

Г «Ой кувала зозуленька».

3. Куди отаман наказував козакам узяти курс?

А На Синон;

Б

на Царград;

В на Херсонщину;

Г

додому, на Січ.

Середній рівень

1. Анафора — це…

2. Установіть відповідність.

1

middle; text-align: left;" valign="bottom" width="209">

«Молитва»

А Т. Шевченко

2

«Іван Підкова»

Б М. Вороний

3

«Євшан-зілля»

В Д. Луценко

4

«Ще не вмерла України»

Г П. Чубинський

5

«Як тебе не любити, Києве мій»


Д О. Кониський



Е М. Вербицький

Ключ-відповідь: 1–Д; 2–А; 3–Б; 4–Г; 5–В.

3. Ідея твору Т. Шевченка «Іван Підкова» полягає в тому…

Достатній рівень

1. Поясніть, що таке ліро-епічний твір. Назвіть його характерні ознаки. Чи є твір «Євшан-зілля» ліро-епічним? Свою думку доведіть.

Високий рівень

1. Обґрунтуйте залежність давніх українців від природних явищ, розказавши про обрядову поезію.

ІІ варіант

Початковий рівень

1. Укажіть, які пісні належать до зимового циклу:

А жниварські; Б русальні;

В купальські; Г щедрівки.

2. Укажіть, який із наведених творів є піснею літературного походження:

А «Там у полі криниченька»; Б «Нова радість стала»;

В «Молитва»; Г «Ой кувала зозуленька».

3. Хто є авторами гімну України?

А С. Чарнецький, Г. Трух; Б П. Чубинський, М. Вербицький;

В О. Кониський, М. Лисенко; Г Д. Луценко, І. Шамо.

Середній рівень

1. Рефрен — це…

2. Установіть відповідність.



1

Твір, у якому запорожці збираються в похід на Царгород

А «Ой у лузі червона калина похилилася»

2

Твір, у якому йдеться про січових стрільців

Б «Іван Підкова»



3

Твір, у якому йдеться про патріотизм полоненого половця

В «Молитва»


4


Твір, який є духовним гімном України

Г «Як тебе не любити, Києве мій»


5

Твір, у якому уславлено одне з християнських святих

Д «Ой хто, хто Миколая любить»



Е «Євшан-зілля»

Ключ-відповідь: 1–Б; 2–А; 3–Е; 4–В; 5–Д.

3. Ідея твору М. Вороного «Євшан-зілля» — …

Достатній рівень

1. Поясніть, що таке ліричний твір, ліричний герой. Назвіть характерні ознаки ліричних творів. Чи є твір «Іван Підкова» ліричним? Свою думку доведіть.

Високий рівень

Назвіть, які мотиви в поезії «Думка» Т. Шевченка перегукуються з його життям. Свою думку аргументуйте.

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

Написати твір-роздум «Що означає бути патріотом».

Виконати завдання на с. 64–65.
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду