Контрольна робота № 4 (Я і світ)

07 листопада, 2016 0

Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їх корекції; розвивати пам'ять, уміння зосереджуватись, логічне й образне мислення, зв'язне мовлення; виховувати кращі людські риси характеру.

Тип уроку: урок контролю і корекції знань, умінь і навичок.

Методи й прийоми:

ТЛ: притча, пригодницька повість.

Міжпредметні зв'язки:

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах.

Література до уроку:

1. Паращич В. Українська література. 6 клас : розробки уроків. – Х. – Видавництво «Ранок», 2014. – 320 с.

Хід уроку

І Мотивація навчальної діяльності

1. Вступне слово вчителя

У цьому розділі ми познайомилися з багатьма героями – серйозними і веселими,

реальними і фантастичними, любителями пригод, які, якщо ці пригоди не трапляються з ними, то вони їх знаходять самі. Про своє ставлення до проблем, порушених у творах, ви й поміркуєте на контрольній роботі. Успіхів вам!

2. Інструктаж щодо виконання тестових завдань

3. Виконання контрольної роботи

І варіант

Початковий і середній рівні

1.Виберіть твір, який належить Оксані Іваненко…

а) «Друкар книжок небачених»

б) «Жар-птиця»

в) «Гном у буфеті»

2. У своїй творчості Е. Андієвська використовує:

а) здобутки народної творчості

б) фольклорну магію та сучасний модернізм

в) правдиве відображення реальності

3.Чому Яяни не чують запитань другої людини? Бо вони… («Казка про яян» Е. Андієвська)

а) глухі

б) німі

в) знають тільки своє «я»

4. Жоден Яян не може відчинити брами у місті, бо не спроможний вимовити коротеньке слово…

а)

ми

б) ти

в) вони

5. У Павлуші та Яви була прекрасна, благородна ідея… (за повістю «Тореадори з Васюківки» В. Нестайка)

а) провести біля корівника трамвайні колії

б) провести під птахофермою метро

в) провести під свинарником метро

6. Побачивши діда Вараву хлопці заклякли, присівши…

а) мов курчата перед шулікою

б) настороживши вуха

в) води в рот набравши

7. Уставте замість крапок пропущене слово у виразі: «Усі тут харчуються власним «я». Коли воно вичерпується, яянин…» (за твором Е.Андієвської «Казка про яян»)

а) будує дім

б) вмирає

в) оживає

8. Установіть відповідності між героями й творами, у яких вони діють

1 рибалка та риба а) «Тореадори з Васюківки» В. Нестайка

2 Іван та Івашко б) «Друкар книжок небачених» О. Іваненко

3 Ява та Павлуша в) «Казка про яян» Е. Андієвська

4 хлопчик і дідусь г) «Федько-халамидник» В. Винниченка

д) «Говорюща риба» Е. Андієвська

Достатній рівень

9. Продовжте речення

Притча – це…, наприклад…

10. Схарактеризуйте коротко улюблених героїв твору В. Нестайка «Тореадори з Васюківки», порівняйте образи.

Високий рівень

11. Напишіть твір-мініатюру на запропоновану тему:

Продовжте пригоди хлопчика-козопаса (або рибалки) з творів Е. Андієвської «Казка про яян», «Говорюща риба».

ІІ варіант

Початковий і середній рівні

1. Із скількох частин складається пригодницька повість «Тореадори з Васюківки»?

а) 3

б) 4

в) 2

2. «Казкою про яян» Е.Андієвська хотіла звернути увагу дитини на:

а) красу природи

б) незвичайні пригоди

в) навколишній світ і людей у ньому

3. Ніхто не може догодити яянинові, бо…

а) тільки він сам усе знає і вміє

б) він дуже вередливий

в) він дуже гордий

4. Всі тутешні мешканці майже вічні, бо…

а) харчуються тільки корисними продуктами

б) дихають свіжим повітрям

в) «я» кожного із яян невичерпне

5. Ява – це…

а) найкращий друзяка і напарник Павлуші

б) марка мотоцикла

в) острів в Індійському океані.

6. Ява і Павлуша хотіли вперше в історії Васюківки влаштувати:

а) бій без правил

б) бій биків

в) бій півнів

7. Уставте замість крапок пропущене слово у виразі: «Балакуща риба

відрізнялася від інших тільки…,без якого вона стала такою, як і решта її

братів та сестер».

а) великим розміром

б) голосом

в) сміхом

8. Установіть відповідність між героями та творами, у яких вони діють

1 Максим та Іван а) «Казка про яян» Е. Андієвська

2 жінка та чоловік б) «Підкова» І. Жиленко

3 Яришка та дід Варава в) «Говорюща риба» Е. Андієвська

4 брама й козопас г) «Тореадори з Васюківки» В. Нестайка

д) «Друкар книжок небачених» О. Іваненко

Достатній рівень

9. Продовжте речення

Пригодницька повість – це…, наприклад…

10. Схарактеризуйте головних героїв твору Е. Андієвської (на вибір), порівняйте їх, знайдіть спільне в головних думках.

Високий рівень

11. Напишіть твір-мініатюру на запропоновану тему:

Продовжте пригоди Яви та Павлуші з повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки».

ІІ Підсумок уроку

4. Інтерактивна вправа «Мікрофон»

- Найцікавішим для мене виявилось завдання…

ІІІ Домашнє завдання

Повторити теоретичний матеріал. Розпочати читання І розділу «Митькозавр з Юрківки» Я. Стельмаха.
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду