Урок: Закріплення вивченого про подовжені м'які приголосні звуки

30 липня, 2017 0

Мета: узагальнити знання учнів про подовжені м'які приголосні звуки та правила написання слів із ними; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент 

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання (с. 63, вправа 170)

— Прочитайте слова з подовженими м'якими приголосними звуками.

— Як ви їх поділили для переносу?

2. Гра «Прочитай — запиши»

— За допомогою звукових моделей прочитайте і запишіть слова.

[л':е], [багат':а], [вуг'іл':а], [суд':а], [нас'ін':а], [зан'ат':а], [взут':а], [мал'уван':а].

III. Повідомлення теми і мети уроку 

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником

(с. 63–64

Вправа 171

— Розкажіть, що ви знаєте про туризм і туристів.

— Прочитайте поради туристу.

— Які слова в порадах туристу стосуються теми, яку ми вивчаємо?

Вправа 172

— Прочитайте народні прикмети.

— Спишіть їх. Підкресліть слова з подовженими м'якими приголосними.

Поясніть їх правопис.

— Складіть звукові моделі підкреслених слів.

2. Фізкультхвилинка 

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Гра «“Зайве” слово»

— Підкресліть «зайве» слово. Поясніть свій вибір.

Волосся, життя, багаття, п'ятниця, ллє, малювання.

2. Гра «Добери слово»

— До поданих ознак доберіть слова з подвоєними приголосними.

чорне —

золоте —

чисте —

цікаве —

міцні —

велике —


3. Гра «Добери прислів'я»

— Вставте у прислів'я пропущені слова з подвоєними буквами.

Дерево міцне ____, а людина — ____.

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Які правила написання слів повторили на уроці?

— Яке завдання було найскладнішим?

VII. Домашнє завдання 

С. 64, вправа 173.

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду