Урок: Контрольна робота № 4. Проза другої половини XX ст. Українська історична проза. Сучасна українська література (укр. літ., 11 клас)

13 січня, 2017 0

Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу теми; формувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й аналізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення самовдосконалювання.

Тип уроку: контроль знань.

Обладнання: завдання тестової форми.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

I. Організаційний етап 

II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети й завдань уроку 

III. Оголошення змісту завдань 

Рівень I (0,5 б.).
Продовжити речення або визначити правильне твердження.
1. Державу премію УРСР імені Т. Г. Шевченка в 1962 р. О. Гончар одержав за твір
А «Прапороносці»
Б «Собор»
В «Модри-Камінь»
Г «Циклон»
Д «Людина і зброя»

2. Темою новели-застороги «Залізний острів» є …

3. Новела — це …

4. Відлік творчого шляху Гр. Тютюнника можна вести від оповідання
А «Зав'язь»
Б «Перед грозою»
В «В сутінки»
Г «Три зозулі з поклоном»
Д «Вогник далеко в степу»

5. Новела «Три зозулі з поклоном» має присвяту…

6. «Складність людських стосунків, виражена через історію нещасливого кохання» — це тема твору Григора Тютюнника
А «Три зозулі з поклоном»
Б «Вогник далеко в степу»
В «Климко»
Г «Зав'язь»
Д «Дикий»

7. Роман-балада — це …

8. «Світ, засіяний світлом, повний гармонії, але сплетений у надзвичайноскладний вузол» — це слова
А Григора Тютюнника
Б Валерія Шевчука
В Ліни Костенко
Г Олеся Гончара
Д Павла Загребельного

9. Указати особливості «притчевої прози

10. Перший історичний роман П. Загребельного
А «Євпраксія»
Б «Розгін»
В «Роксолана»
Г «Левине серце»
Д «Диво»

11. Героями роману «Диво» П. Загребельного є…

12. Назвати сучасні літературні угрупування


Рівень II (1 б.) 

Дати розгорнуту відповідь.

1. Розкрити зміст слів, які П. Загребельний узяв за епіграф до першого розділу роману «Диво»: «Найперше мусимо з допомогою мікроскопа дослідити всі відхилення від предмета».

2. Розкрити особливості творчого стилю Валерія Шевчука.

3. Проблематика й символіка твору Валерія Шевчука «Дім на горі».

4. Охарактеризувати один із образів новели Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном».

5. Проаналізувати один із віршів Ліни Костенко «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Я вранці голос горлиці люблю…», «Недумано, негадано…»

6. Пояснити назву новели-застороги «Залізний острів» із роману «Тронка» Олеся Гончара.

Рівень III (6 б.) 

Виконати одне із завдань:

1. Скласти розповідь від імені героїв новели Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном» у формі листа.

2. Скласти інтерв'ю з героєм твору, який вас найбільше вразив.

3. Написати лист до героя твору, який вас найбільше вразив.

4. Написати твір-мініатюру на одну із тем:

  • «Порятунок прийде тільки тоді, коли стрепенеться душа народу». Розкрити актуальні проблеми сьогодення через призму історичного роману П. Загребельного «Диво».
  • «Люблю слова. Їх музика іскриста». Яскравий світ художнього слова Ліни Костенко.
  • «Образ Софії Київської — символ духовного надбання українського народу» (за романом П. Загребельного «Диво»).
  • Розкрити особливості російськомовної української поезії.

IV. Підсумок уроку 

V. Домашнє завдання 

Повторити вивчений упродовж навчального року теоретичний матеріал.

Додаток до уроку

 

6

Бали 

0–1,5 

2–3 

3,5–4 

4,5–5 

5,5–7 

7,5–8

 

10 

11 

12

Бали 

8,5–10 

11–12 

12,5–13,5 

14–15,5 

16–17 

17,5–18

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду